سبد خرید
معرفی انواع مختلف درب های اتوماتیک شیشه ای

معرفی انواع مختلف درب های اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک، نماد بارزی از پیشرفت صنعت و تکنولوژی بشر می باشد. امروزه در بسیاری از اماکن اداری و شرکتی و حتی مجتمع های مسکونی از این محصول استفاده می شود‌. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع درب اتوماتیک شیشه ای و هوشمند آشنا کنیم. لطفا در ادامه همراه دُرفا باشید‌.

درب اتوماتیک شیشه ای، نسخه مطلوبی از پیشرفت صنعت

 درب های اتوماتیک به دلیل هوشمند و  مدرنیزه بودنشان، به سرعت طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جذب کردند. از مهم ترین ویژگی و مزیت این محصول، این است که دیگر با وجود این درب ها، نیازی به باز بسته کردن درب ها به صورت دستی نیست. درب برقی به وسیله حسگر هایی که دارد، در زمان نزدیک شدن انسان به ان، به صورت خودکار باز شده؛ و پس از عبور، دوباره بسته می شود. شرکت درفا یکی از تولید کننده های برتر در زمینه درب اتوماتیک می باشد. این شرکت بر اساس سلیقه و نیاز کارفرمایان گرامی، درب مد نظر انها را طراحی و تولید می کند. در ادامه همراه درفا باشید تا شما را با محصولات موجود، آشنا کنیم.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

این نوع درب، دارای یک موتور اوتوماتیک کوچک می باشد. این متور داخل جک تعبیه شده و نیرویی را که تولید می کند، به گیربکس منتقل می کند. در نتیجه قدرت موتور و گیربکس افزایش یافته و ماردون جک را به حرکت وا می دارد و سافت جم به سمت عقب و جلو حرکت می کند. یه طور معمول، این درب ها دارای امنیت قابل قبولی بوده و قسمت مکانیکی و الکترونیکی آن از هم جدا می باشد. با این وجود یکی از ایراداتی که این درب ها دارند، عدم مقاومت آن ها در برابر فشار های بیش از حد می باشد.

درب هیدرولیک، نمونه از درب های اتوماتیک

این نوع درب ها بر اساس قانون پاسکال طراحی و اجرا شده اند. در واقع، این درب ها با بهره‌گیری از قانون پاسکال و با کمک روغن و مایعات به حرکت در می آیند، از این رو به آنها درب هیدورولیک گفته می شود. در این مدل، روغن هیدورلیک سبب می شود فشار پمپ به قسمت های دیگر درب انتقال پیدا کند. همین اتفاق باعث می شود درب ها در گذر زمان دیر تر مستهلک شوند و از طول عمر بالاتری برخوردار باشند. از جمله مزایای این درب ها می توان به پایداری آنها و عدم لرزششان، به هنگام حرکت اشاره کرد.

درب اتوماتیک پنوماتیک، سومین مدل از درب های اتوماتیک

این درب ها با کمک فشار گاز یا فشار باد کار می کنند. در واقع اساس کار این درب ها به گونه ای است که انرژی باد را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. کسانی که صرفه جویی انرژی برایشان اهمیت داشته و برای انرژی اهمیت قائلند، این درب انتخاب آنها می باشد.

معرفی انواع درب های اتوماتیک از نظر شکل ظاهری_ درب اتوماتیک شیشه ای

رب های اتوماتیک شیشه ای، دارای یک حسگر یا چشمی حساس یه حرکت در قسمت بالای خود هستند. متریال به کار رفته در ساخت این درب ها، شیشه می باشد. این درب های نسبت به سایز مدل های زیبایی خاص و منحصر بفردی دارند، از این رو طرفداران زیادی دارد.

درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک پارکینگی، همانطور که از نامش پیداست اغلب در ورودی پارکینگ های عمومی و یا پارکینگ های اماکن مسکونی، مورد استفاده قرار می گیرد‌. اکثر این درب ها دارای ریموت کنترل بوده و به وسیله ان باز و بسته می شوند‌. درب های پارکینگی انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها عبارت اند از: درب لولایی، دورانی، اتوماتیک با بازوی جک، درب پنوماتیک پارکینگی، درب کرکره ای و درب سقفی و… نحوه عملکرد و کاربرد و شکل ظاهری هر کدام از آنها،‌با یکدیگر متفاوت بوده و با فاکتور ها و معیار های مختلفی می توان هر کدام از آن ها را انتخاب کرد.

پرفروش ترین درب اتوماتیک در ایران_درب اتوماتیک کرکره ای

درب های اتوماتیک کرکره ای در ایران، پرفروش ترین مدل های درب اتوماتیک می باشد. اغلب از این مدل درب ها در مغازه ها، درب ورودی حیاط، پارکینگ ها و… استفاده می شود. مدل این درب ها به شکل کرکره های عمودی است. اغلب از متریال آلومینیوم در ساخت آن استفاده می شود. این درب های معمولا دارای ریموت کنترل بوده و با کمک آن باز و بسته می شود. همچنین، شکل ظاهری این درب ها به گونه ای می باشد که امکان درج تبلیغات بر روی آنها وجود دارد. درب اتوماتیک کرکره ای دارای ورقه های تشکیل دهنده می باشد که اغلب از متریال گالوانیزه، آلومینیوم، پلی کربنات آلومینیوم پانچ و گالوانیزه فوم دار در ساخت ان استفاده می شود. موتور به کار رفته در ساخت این درب ها، اغلب مدل ام سی، توبولار و ساید است. این محصول مقاومت بالایی در برابر انواع عوامل محیطی مانند: باران، ضربات مختلف، باد و طوفان و… دارد. از این رو این درب ها فروش بالایی در ایران دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای مدل گردان

این درب ها از متریال شیشه ساخته می شوند. دارای چند خانه شیشه ای هستند و به شکل مدور قرار گرفته و دائم در حال چرخش هستند. از آنجایی که به طور منظم این درب ها در حال چرخش هستند، افراد برای ورود و خروج از آن، می توانند در هر یک از این خانه ها قرار گرفته و با وارد شدن به سمت خروجی، از ان خارج شوند.

نحوه ثبت سفارش انواع درب اتوماتیک

مجموعه درفا دارای کارشناسان و متخصصان باتجربه و مجربی می باشد که سالیان زیادی است در زمینه طراحی و تولید انواع درب های اتوماتیک، کرکره برقی و پرده برقی فعالیت داشته اند. شما عزیزان می توانید برای سفارش هر کدام از محصولات نام برده شده، با شما ه تماس های موجود در سایت درفا تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجموعه در اسرع وقت پاسخگوی نیاز های شما عزیزان خواهند بود.

کلام پایانی

امروز در این مقاله سعی کردیم مدل های مختلف دری اتوماتیک را به شما عزیزان معرفی کنیم و ویژگی هر کدام را برایتان بازگو کنیم. امیدواریم این مطلب مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Buttonمشاوره رایگان