سبد خرید
مزایای کرکره برقی

بررسی مزایای کرکره برقی شرکت دُرفا

کرکره برقی موجب می‌شود ایمنی مغازه ها و پارکینگ ها افزایش یابد. در مغازه ها اغلب بر روی درب اصلی، کرکره برقی نصب می‌شود. این کار باعث افزایش امنیت می‌شود. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها و مزایای کرکره های برقی دُرفا آشنا کنیم. لطفا در ادامه این مطلب، همراه درفا باشید.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی نوعی کرکره مدرن است که دارای یک موتور کوچک می‌باشد. این کرکره با کمک موتور خود، هنگام فشار دادن یک دکمه، به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. انرژی لازم برای انجام این کار، توسط نیروی برق تامین می‌شود. در نتیجه، کرکره‌های برقی بدون اتلاف وقت و تنها در طی چند ثانیه باز یا بسته می‌شود. به طور معمول برای ساخت کرکره‌های برقی از متریال آلومینیوم یا فولاد استفاده می‌شود. این متریال ها علاوه بر استحکامی که دارند، قابلیت رنگ‌آمیزی نیز دارند. از این رو می‌توانید با هر طرح و رنگ دلخواهی که مد‌نظرتان است، آن را رنگ‌آمیزی کنید. امروزه برای نشان دادن زیبایی و مدرن بودن فضای یک فروشگاه یا مغازه، از کرکره برقی برای ورودی آن استفاده می‌شود. این کرکره‌ها علاوه بر امنیت، زیبایی خاصی دارند که باعث محبوبیت انها در میان مردم شده‌است.

علت برتری کرکره‌های مدرن برقی نسبت به کرکره‌های سنتی

کرکره‌های دستی قدیمی که به شکل پنجره هستند، با فشاری که به کمک دست به ان وارد می‌شود، به سمت پایین حرکت می‌کند. اما یکی از ایرادات این کرکره‌ها، نداشتن امنیت کامل ان است. زیرا کرکره‌های سنتی به شکل پنجره بوده و یکپارچه‌اند، از این رو برای باز و بسته شدن نیاز به اعمال نیرو از سمت انسان می‌باشد. اما در سال‌های اخیر، کرکره‌های مدرن برقی جای کرکره‌های سنتی را گرفته‌اند. این کرکره‌ها به علت اتوماتیک بودن امنیت بالایی داشته و نیازی به اعمال فشار برای باز و بسته کردن آن نیست. به همین خاطر این محصولات به سرعت طرفداران زیادی پیدا کردند. به‌گونه‌ای که امروزه در بسیاری از درب مغازه‌ها، پارکینگ‌ها، فروشگاه و پاساژ‌ها شاهد کرکره های اتوماتیک برقی هستیم.

یکی دیگر از مزیت های کرکره‌های برقی، قابلیت تنظیم اهرم و الکترونیک کرکره برقی می‌باشد. یا این کار می‌توانید کرکره را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که در زمان دلخواهتان باز و بسته شود. همچین برای باز و بسته کردن آن، می‌توانید از ریموت کنترلی استفاده کنید.

مزایای کرکره برقی دُرفا

مزایای کرکره برقی دُرفا

کرکره برفی هایس که شرکت درفا نصب می‌کند دارای ویژگی های استاندارد و قابل قبول می‌باشد‌. همراه درفا باشید تا در ادامه به بررسی این مزایا بپردازیم.

کرکره برقی یه دلیل متریال خوب و باکیفیتی که دارد، در برابر انواع اسیب ها مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. در نتیجه به هنگام بارش برف و باران، مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. کرکره‌های برقی عایق تا حدودی عایق صدا بوده و از حجم زیاد آلودگی های صوتی، می‌کاهند. این محصولات فضای زیادی اشغال نکرده و از نظر وزن سبک هستند. همانطور که پیش از این هم به این موضوع اشاره کردیم، کرکره‌های برقی از نظر امنیت، در میان شیر کرکره ها رتبه اول را کسب کرده است. تمام لوازم کار این کرکره در یک دکمه خلاصه می‌شود‌ و. شما می‌توانید با فشردن آن، کرکره را به سمت پایین یا بالا هدایت کنید. کرکره‌های برقی برخلاف کرکره‌های دستی، نیازی به قفل جانبی ندارند. قابلیت استفاده از ریموت کنترلی برای باز و بسته کردن آن، وجود دارد. مهم‌ترین نکته در مورد کرکره‌های برقی این است که می‌توان به صورت دستی هم آن را باز و بسته کرد. همانطور که قبلا هم به ان اشاره کردیم، این کرکره‌ها قابلیت رنگ‌آمیزی داشته و می‌توان آنها را به رنگ دلخواه درآورد.

به دلیل متریال به کار رفته در ساخت آنها، دارای طول عمر بالایی می‌باشند. در تمامی ابعاد و اندازه قابلیت سفارش و ساخت را دارند.

کرکره برقی از چه قطعاتی تشکیل می‌شود؟

قطعات اصلی کرکره برقی عبارتند از: محفظه کرکره، ریل کرکره برقی، تیغه کرکره برقی، ریموت و رول کرکره برقی. شرکت درفا با کارشناسان و متخصصان برتر در زمینه طراحی و نصب انواع کرکره‌های برقی، از بهترین قطعات و متریال در ساخت این محصول استفاده می‌کنید.

انواع موتور کرکره برقی

در کرکره‌های برقی می‌توان از دو نوع موتور استفاده کرد: موتور ساید و موتور سانترال

موتور های ساید قدرت زیادی داشته و اغلب برای کرکره‌هایی که بیشتر از ۱۰ متر هستند،‌به کار می‌رود. موتور سانترال در وسط رول کرکره نصب می‌گردد و ماندگاری و طول عمر بیشتری دارد.

انواع تیغه‌های مصرفی در ساخت کرکره برقی

در ساخت کرکره‌های برقی میتوان از ۴ نوع تیغه استفاده کرد که عبارتند از: تیغه کرکره برقی دوجداره، تیغه اتوماتیک رول فرمینگ، تیغه پلی‌کربنات و تیغه فولادی. همراه درفا باشید تا در ادامه با هر یک از آنها آشنا شویم.

تیغه کرکره‌ ای دوجداره آلومینیوم

این تیغه.ها استحکام و مقاومت بالایی دارند. همچنین به خاطر متریالی من دارند، نیازی به روغن‌کاری آنها نیست. از این رو نسبت به سایر تیغه‌ها کاربرد بیشتری دارند.

تیغه کرکره‌ ای رول فرمینگ

این تیغه ها به طور معمول از متریال‌های آلومینیوم فوم‌دار و گالوانیزه ساخته می‌شود. پس از اینکه در ایران تکنولوژی رول فرمینگ وارد شد، تیغه رول‌ فرمینگ در بازار عرضه شد. این تیغه ها عایق عایق صدا هستند. اما به دلیل رول فرمینگ بودن، در ساخت این تیغه‌ها نمی‌توان از ورقه های سنگین و قوی استفاده کرد. به همین دلیل در برابر رطوبت استحکام چندانی ندارند. به همین خاطر اغلب در شهر هایی که رطوبت کمی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیغه کرکره‌ ای پلی کربنات

تیغه پلی‌کربنات شد خش و ضربه و حرارت می‌باشد. از این رو تولیدکنندگان این تیغه، شعار (شفاف‌تر از شیشه، محکم‌تر از فولاد)‌ را به این تیغه نسبت داده‌اند. اغلب برای ساخت کرکره‌های برقی فروشگاه، پارکینگ، کارخانجات و… از آن استفاده می‌شود.

تیغه کرکره‌ ای فولادی

تیغه های فولادی از ورقه های ۰٫۷ الی ۰٫۹ میلی‌متر ساخته می‌شوند. در ساخت این تیغه ا روش رول فرمینگ استفاده می‌شود. از مزیت‌های بارز این تیغه، ضد سرقت بودن آن می‌باشد. یکی از ضعف های کرکره‌های آلومینیومی این است که با شکستن قفل درب، با فشاری که به پایین کرکره وارد می‌کنند، آن را به سمت بالا حرکت داده و به داخل مغازه نفوذ می‌کنند. اما در کرکره‌ای که از تیغه فولادی استفاده می‌شود، این نقطه ضعف بر‌طرف شده است.

نحوه ثبت سفارش و خرید کرکره برقی درفا

فروشگاه درفا یکی از باتجربه‌ترین و معتبرترین فروشگاه های کشور در زمینه تولید و نصب انواع درب و کرکره های اتوماتیک می‌باشد. درفا با به‌کارگیری کارشناسان و متخصصان باتجربه و مجرب در زمینه کرکره‌های برقی و درب اتوماتیک، توانسته است به یک برند معتبر در ایران تبدیل شود. شما عزیزان می‌توانید برای ثبت سفارش محصول مورد نظر خود، از مشاوران درفا کمک بگیرید تا یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشید…

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Buttonمشاوره رایگان