سبد خرید
درب اتوماتیک

در برقی | لیست قیمت انواع درب اتوماتیک 1403

در برقی

در برقی که با نام درب اتوماتیک شناخته می شود، به درب هایی گفته می شوند که بدون دخالت دست باز و بسته می شوند. با ساخت در برقی در سال های اخیر، در طراحی های ساختمانی، مجتمع های خرید و مراکز دولتی تفاوت چشمگیری نسبت به گذشته دیده شد. تمام سازندگان خانه های نوساز، از در برقی استفاده می کنند. با استفاده از درب برقی، نیاز به همراه داشتن کلید نیست. فقط کافی است با استفاده از ریموت، دستور باز شدن درب را به قسمت گیرنده در برقی ارسال کنید. دو مدل پر طرفدار این درب ها: کرکره برقی و درب شیشه ای است.

انواع در برقی

1- در اتوماتیک بازویی
2- در برقی ریلی
3- در اتوماتیک کرکره‌ای
4- در اتوماتیک شیشه‌ای
5- در برقی زیر سقفی

در اتوماتیک بازویی

درب اتوماتیک بازویی برای رفاه بیشتر و اهدافی مانند کنترل تردد افراد مسائل امنیتی و حفاظتی در مکان‌های مختلفی اعم از درب پارکینگ درب حیاط برای راحتی افراد نصب و مورد قرار می‌گیرد. از در اتوماتیک بازویی در پارکینگ‌های مسقف و باز می‌توان استفاده کرد. به دلیل باز و بسته شدن بی صدا یا کم صدای جک در پارکینگ برای ساکنین آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند.

در برقی ریلی

درب اتوماتیک ریلی در ساختمان‌هایی که با کمبود فضا مواجه هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب‌های ریلی در مدل شیشه‌ای نیز قابل تولید هستند. مکانیزم کار در این مدل از درب‌ها به شکل کششی و به وسیله چرخ دنده‌های پرقدرت صورت می‌گیرد.

کرکره برقی

کرکره برقی با نام در اتوماتیک کرکره‌ای نیز شناخته می‌شود. درب اتوماتیک رولاب با بهره‌مندی از تیغه‌های گالوانیزه آلومینیومی یا پلی کربنات در انواع طرح و نقش تولید می‌شود. به دلیل تنوع رنگی بالای که تغیه ها دارند امکان ایجاد هارمونی بین در کرکره ای و نمای ساختمان را فراهم می‌کند. یکی از پرکاربردترین سیستم‌های درب اتوماتیک در کرکره برقی است. از مزیت‌های رقابتی این مدل در میتوان به قابل شستشو بودن آن اشاره کرد.

در برقی زیر سقفی

در برقی زیر سقفی یا درب سکشنال یک انتخاب ایده آل و بسیار مناسب است. این مدل درب‌ها برای فضاهایی که با کمبود ارتفاع و محیط مواجه هستند جایگزین درب‌های کرکره‌ای و سایر درب‌های پارکینگی می‌شوند.

با خرید درب برقی در زمان و هزینه صرفه حویی کنید.

در اتوماتیک شیشه ای

در برقی شیشه ای یکی از انواع درهای برقی است که بیشترین تعداد مصرف کننده را دارد. از این درب ها در ورودی فروشگاه ها، مراکز دولتی و در برخی مواد برای ورودی برج های بزرگ استفاده می شود.  داخل ادارات دولتی، از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود. شرکت های خصوصی بزرگ هم از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند. یکی از مزایای خوبی که درب های برقی شیشه ای دارند، امکان هک کردن نام شرکت بر روی درب ها می باشد.

درب شیشه ای برقی انواع متنوعی دارد. بیاید با هم بررسی کنیم.

در برقی شیشه ای کشویی یا خطی

پرکاربردترین نوع در برقی، درب شیشه ای کشویی است. این درب ها که به صورت خطی باز و بسته  می شوند، بهترین گزینه برای مکان های پر رفت و آمدی است که با کمبود فضا مواجه هستند.

‏درب برقی شیشه ای لولایی

باز و بسته شدن در به صورت لولایی انجام میگیرد. فضای اشغال شده توسط این درب ها زیاد است. اگر با کاهش فضا روبرو هستید، از این نوع درب ها استفاده نکنید.

در برقی تاشو شیشه ای

این درب ها به  دلیل زیبایی در ساختارشان، مورد توجه آرشیتکت های زیبا پسند قرار گرفته است. استفاده از این درب ها بستگی به سلیقه شما دارد. این درب ها هم مانند درب های شیشه ای دیگر، قابلیت استفاده در تمامی مکان ها را دارد.

در شیشه ای زاویه ای (مثلثی)

استفاده از این نوع درب ها هنوز عمومیت پیدا نکرده است. به همین دلیل با استفاده از درب شیشه ای زاویه دار می توانید متفاوت تر از سایرین باشید.

در برقی تلسکوپی شیشه ای

در شیشه ای تلسکوپی، تفاوت اندکی با درب های شیشه ای اسلاید دارند. در تصویر زیر ساختار درب تلسکوپی را می بینید. حداقل تعداد لت یا قسمت در درب تلسکوپی ۴ عدد است. این تعداد بسته به نوع محل و فضا، می تواند بیشتر شود.

لت های درب تلسکوپی شیشه ای در دو انتها به صورت ثابت قرار گرفته اند که به آن ها لت های ثابت می گویند. الباقی لت ها به صورت متحرک هستند. لت های متحرک با توجه به نوع سنسور(وزنی، چشمی و …) درب باز و بسته خواهد شد.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد

درب شیشه ای گرد یا دایره ای، دارای ظاهری شیک و مجلل است. این درب ها، توجه بیننده را به خوبی جلب می کنند و به ساختمان جلا می دهد. در برقی شیشه ای گرد یا قوسی، در حالت دایره ای کامل، یا نیم دایره مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهید از نیم دایره استفاده کنید، باید فضای مقابل درب شما، بزرگ باشد. زیرا درب شیشه ای گرد ۴۰ درصد از هر طرف، فضای بیشتری نسبت به درب کشویی اشغال می کند.

در برقی گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان مشابه درب های قوسی یا گرد است. تفاوت آنها فقط در لت هایی است که در قسمت مرکز دایره قرار داده اند. این درب ها علاوه بر امنیت بالا، در مکان های پر رفت و آمد کاربرد دارد. درب شیشه ای گردان برقی در صرفه جویی انرژی تاثیر به سزایی دارند. به تصویر زیر دقت کنید. با باز شدن قسمت ورودی، سرما یا گرما به داخل نفوذ نمی کند، زیرا تیغه های میانی، مانع ورود هوای بیرون به داخل و یا خروج هوای داخل به بیرون می شوند. همین امر باعث صرفه جویی فوق العاده بالای این درب ها می شوند.

مزایای درب برقی اتوماتیک

درب‌های برقی مزیت‌های فوق العاده‌ای دارند برخی از این مزیت‌ها به صورت زیر است:

  • این درب ها با توجه به عملکرد اتوماتیکشان، به صورت خودکار بعد از ورود یا خروج فرد بسته خواهند شد. همین سرعت عمل درب ها، میزان انرژی خروجی را کاهش می دهد. برخی از درب های اتوماتیک هم دارای عایق حرارتی هستند. از این رو باعث کاهش مصرف انرژی و ذخیره انرژی خواهند شد.
  • در برقی به ساختمان ها، چشم انداز زیبایی می بخشد. زیبایی این درب ها باعث شده است که مصرف آن ها عمومی شود. به همین دلیل در هر مکانی می توانید از این نوع درب ها استفاده کنید.
  • نصب در برقی در هر مکانی، باعث کاهش دزدی در آن مکان خواهد شد چرا که امنیت درب های اتوماتیک زیاد است.
  • درب برقی در هر مکانی با هر ابعادی برای ورودی، قابل نصب است. زیرا درب های برقی انواع مختلفی دارند که به راحتی می توانند نیاز مورد نظر شما را برطرف کنند. درواقع با خرید در برقی از کمترین مکان، بیشترین و بهینه ترین فضا را استفاده را استفاده خواهیم کرد. مثلا ممکن است شما فروشگاه پر رفت و آمدی داشته باشید که فضای ورودی کوچکی دارد. به راحتی می توانید با نصب درب کشویی شیشه ای با چندین ورودی، مشکل رفت و آمد مشتریان خود را حل کنید.
  • نصب درب برقی لزوما به ساختمان های نوساز مربوط نمی شود. یکی از مزیت های در برقی، امکان نصب آن در هنگام ساختمان سازی و یا بعد از آن است.
  • استفاده راحت و آسان برای افراد.
  • نصب در برقی سبب ایجاد محیطی امن و راحت می‌شود.
  • هزینه نگهداری و تعمیر در برقی کم است.
  • درب‌های اتوماتیک با توجه به اندازه و نیاز مشتری تولید و ساخته می‌شوند.

قیمت و خرید درب اتوماتیک

افراد هنگام خرید درب اتوماتیک نیاز به یک راهنما در این زمینه دارند. در مرحله اول مشخص کنید که کدام یک از انواع در برقی را نیاز دارید و قصد دارید خریداری کنید. هنگام خرید درب اتوماتیک بیشترین تنوع را در مدل‌های درب شیشه‌ای مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید درب برقی را به دو صورت خریداری کنید: خرید حضوری، خرید آنلاین

Call Now Buttonمشاوره رایگان